Étrend

Célom az, hogy akivel együtt dolgozom, megtanuljon helyesen táplálkozni,
megértse a dolgok mikéntjét, és akkor se érezze elveszve magát, ha egyedül
csinálja majd, és „nem fogja a kezét” valaki. Így én nem a fix, pár hétre szóló
étrendben hiszek.
Akivel együtt dolgozom táplálkozás témában, a helyes táplálkozás felé vezető úton
először a Táplálkozási útmutató segítségével indul el. Ez az e-book megvásárolható
az oldalamon. Ez az alap. Ebből megtanulhatod, hogyan tudsz helyesen táplálkozni,
hogyan érheted el a célod, legyen az fogyás, vagy izmosodás, hogyan tarthatod meg
az elért eredményt (ezzel kb. senki nem foglalkozik Magyarországon!), hogyan
tudsz flexibilisen táplálkozni, azaz hogyan eheted a kedvenc ételeidet is úgy, hogy
nem lesz lelkiismeretfurdalásod, és a célodat is eléred. Az útmutatóban találsz
recepteket, és rengeteg hasznos információt, ami segít az utadon.
A személyre szabott kalória-és makrotápanyag mennyiség általam kerül
kiszámolásra, illetve folyamatos módosításra a célodnak, illetve fejlődési
ütemednek megfelelően. Folyamatosan figyelemmel kísérem a táplálkozási
naplódat, a bevitt ételeidet, italaidat, és segítek abban, hogyan változtass, hogyan
étkezz minél optimálisabban a célod érdekében.

Nem hiszek a pár hétig tartó önsanyargatásban, a csirkerizsen és salátán élésben a
kockás has elérése érdekében. Az a célom, hogy a jojo diéta – az éhezés, a gyűlölt,
unalmas ételek evése, aztán a „bűnözés” és az azt követő lelkiismeretfurdalás –
helyett mindenki rugalmasan, a saját életmódjának, életritmusának megfelelően
tudja elérni célját.