Akció!

OTTHONI ALAKFORMÁLÓ PROGRAM – 12 HETES EDZÉSTERV + TÁPLÁLKOZÁSI SEGÉDLET

18 000 Ft

12 hetes otthoni edzésprogram, amelynek elvégzéséhez csak egy pár kézisúlyzóra/kettlebellre, illetve gumiszalagra van szükséged. Az edzésterv két alsótest és két felsőtest napot tartalmaz, négy hetes bontásokban, tehát összesen három különböző edzéstervet kapsz kézhez.  Az edzéstervek egymásra épülnek, és a legnagyobb hangsúlyt a farizom, illetve váll, hasizom edzésére helyezik. A 12 hetes otthoni alakformáló program mellett találsz az ebook-ban táplálkozási segédletet is. Valamint az edzéstervekben szereplő összes gyakorlat helyes végrehajtásáról részletes leírást találsz, képekkel illusztrálva.

Leírás

Ennek az e-book-nak a megírása már régóta tervben volt, de a jelenlegi helyzet sürgősebbé tette azt. A koronavírus megjelenése és gyors terjedése miatt, aki megteheti otthon marad és nem megy közösségbe, csak ha elkerülhetetlen. A legtöbb konditerem bezárt, ezzel is segítve a vírus terjedésének megállítását. Sokaknak a mindennapi élet fontos része a sport, az edzés, de nem szeretnének kockáztatni, így inkább otthon maradnak – nagyon helyesen. Egyrészt nekik próbálok segíteni ezzel az e-book-al, hogy most se kelljen nélkülözniük az edzést.

Másrészt ez az e-book szól azoknak is, akik a mostani helyzettől függetlenül inkább otthon szeretnek edzeni. Vagy lehetőségük, vagy kedvük nincs konditerembe járni, viszont szeretnének egészségesen élni, sportolni, edzeni, formába kerülni.

Ez az ebook tartalmaz 12 heti edzéstervet, amelynek elvégzéséhez csak egy pár kézisúlyzóra/kettlebellre, illetve gumiszalagra van szükség. Az edzésterv két alsótest és két felsőtest napot tartalmaz, négy hetes bontásokban. Az edzéstervek egymásra épülnek, és a legnagyobb hangsúlyt a farizom, illetve váll, hasizom edzésére helyezik. Miért ezekre? Minden nő álma a kerek, formás fenék, ez az e-book pedig tartalmazza a leghatásosabb farizomformáló gyakorlatokat, és a végrehajtási módokkal otthon is kellően nehézzé teszi azokat a látványos eredmény eléréséhez. A láb és fenék edzés mellett nem szabad elhanyagolni a felsőtest edzését sem: egyrész senki sem szeretne aránytalan alakot, másrészt a kerek vállak, izmosabb hát optikailag keskenyítik a derekat is.

A 12 hetes otthoni alakformáló program mellett találsz az ebook-ban táplálkozási segédletet is akár fogyni, akár izmosodni szeretnél. Amennyiben szeretnél jobban elmerülni a helyes táplálkozás és a flexibilis diéta rejtelmeiben, ajánlom másik e-book-omat, a Táplálkozási útmutatót.

Ez az e-book tehát nem egy random otthoni edzésterv, hanem ugyanolyan komolyan összeállított program, mint egy edzőtermi esetében. A gyakorlatok nem véletlenül vannak így kiválasztva, csoportosítva, a négy hetes periódusok egymásra épülnek. Ha betartod a programot, és mellette a célodnak megfelelően étkezel, akkor ezzel a programmal ugyanúgy eredményt lehet elérni, mint egy edzőtermivel.

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

Csak bejelentkezett és a terméket már megvásárolt felhasználók írhatnak véleményt.